i més enquestes...
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]
Ir a página 1, 2  Siguiente  :| |:
Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas

#1: i més enquestes... Autor: camacaUbicación: Barcelona MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 8:45 am
    —
ara l'enquesta de PUNTO RADIO, la de l'Olmo!

La web es la següent:

www.puntoradio.com <http://www.puntoradio.com>


Arrow ¿Està Vd. de acuerdo con que Catalunya pase a denominarse nación, tal y como
propone el nuevo Estatut?

#2:  Autor: PirilampaUbicación: El Maresme (BCN) MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 11:42 am
    —
Jo ja he votat!.

Xiquets/es que anem molt endarretits a votar Twisted Evil

#3: Pues sí, señor Olmo Autor: Kitty-WuUbicación: Barcelona MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 1:18 pm
    —
Estoy de acuerdo, i ja he votat.

#4:  Autor: dostresUbicación: barcelona MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 2:59 pm
    —
un altre vot!

quanta dicidència, per cert

#5:  Autor: NuskyUbicación: Badalona (Barcelona) MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 5:11 pm
    —
A mi es q ja no em deixa!!! Wink
De totes maneres aixo ha anat pujant pq aquest mati no erem ni la meitat dels q deien q NO i ara nomes ens doblen! Brick wall Qui no es consola es pq no vol!!

#6:  Autor: guinarda MensajePublicado: Mie Oct 19, 2005 5:15 pm
    —
ja he votat i enviat als tots els emilius susceptibles de votar!
girarem la truita??

#7: Ha guanyat el sí Autor: auroramatUbicación: Vilanova i la Geltrú MensajePublicado: Jue Oct 20, 2005 3:45 pm
    —
Però jo no he pogut votar.

#8:  Autor: NuskyUbicación: Badalona (Barcelona) MensajePublicado: Jue Oct 20, 2005 4:02 pm
    —
Q fort!!!!!!!! El sí anava fatal i al final hem acabat guanyant!!!!!!!!!!jejejejeje, el q fan els contactes oi??? Twisted Evil

#9:  Autor: petitprincep MensajePublicado: Jue Oct 20, 2005 5:39 pm
    —
Jo també vaig votar!!!

#10:  Autor: camacaUbicación: Barcelona MensajePublicado: Vie Oct 21, 2005 9:11 am
    —
hem acabat guanyant??
que be!, tant li fa si per molt o poc, pq és el que diu la nusky....el que fan els contactes..., però algu sap per quan?

apala Wink



Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Ir a página 1, 2  Siguiente  :| |:
Página 1 de 2